Sjuuuuuk

Åh så himla kul, jag är sjuuuuuuuuuuuk!

Naej, inte så roligt faktiskt. Finns inget värre, känner mig seg i hela kroppen och hostar som en jude. Har tittar på barnprogram hela dagen lång, nersjunken i soffan med mjukiskläder och skol böcker som bara legat där och stirrat på mig. Orkar inte plugga ju. Emma kom just förbi med mina NO böcker - ännu mer plugg, wiho. Nej nu ska jag sluta dega (nej det ska jag inte) och göra något vettigt av mitt liv! Ja, det låter ju bra iallafall. Om jag bara hade orken att göra det också, men nejnej. Åh, vill att min madre ska komma hem med halstabletter till mig nu, jag börjar få brist på te.

Daniel sällskapade mig lite i telefon nyss också, några sekunder iallafall.

Daniel - Hej, kommer du till skolan imorn?
Jag - Tror så
Daniel - Aha men ska vi träffas då eller inte?
Jag - Ja om jag är frisk?
Daniel - Jaha men kom
Jag - Mmmmmmm
Daniel - Du måste
Jag - Jaja, men ska gå och dö lite nu.
Daniel - Va?
Jag - Ja, jag ska gå och dö lite?
Daniel - Varför?
Jag - För jag är sjuk hallå?
Daniel - Aha.. Okej? Dö lugnt då
Jag - Aa det ska jag
Daniel - Mm.. Pusshej
Jag - Puss


Wellwell, nu blir det NO plugg trots allt. Underbart. Smell you all later.


Kommentarer
Postat av: Patrik Carlvik

hor david ska fan dö asså! sök upp mig du har mitt namn jävla äckel! kom då!

2010-09-21 @ 22:52:10
Postat av: Patrik Carlvik

daniel*

2010-09-21 @ 22:53:28
Postat av: Patrik Carlvik

daniel*

2010-09-21 @ 22:53:48
Postat av: Marcus Kristiansson

Daniel ta det jävligt lugnt! asså om du nån gång gör nåt kommer jag och mina grabbar söka upp dig och din familj personligt och slå dig! SLUTA VARA SÅ JÄVLA KAXIG!

2010-09-21 @ 22:55:28
Postat av: Patrik Carlvik

marcus tagga ner nu.. om han så mycke som rör dig så kommer jag å hela bygg-klassen på skärgårds å slår ner honom å kommer knulla upp hans liv asso..

2010-09-21 @ 22:58:42
Postat av: Marcus Kristiansson

tack! döda jäveln!

2010-09-21 @ 22:59:38
Postat av: Patrik Carlvik

aa de ska jag! tar med mig thai-danne , å då jävlar ska han få se på boxxXxXX

2010-09-21 @ 23:00:25
Postat av: Marcus Kristiansson

soft bror! blodet ska spruta! in i väggen med han! FUCKAR UPP SYSTEMET FÖR FAN! HOR DANIEL!

2010-09-21 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0