svar på frågestund!

 

Postat av: FFFFFFLOOOOOOOOOWWSHOO !

HUR KAN DET VARA MÖJLIGT ATT ÄLSKA DIG SÅ MYCKET SOM JAG GÖR !?!?!??!?!?!?!? cp.... -.-

Svar: Lilleplutt, jag säger samma sak till dig! ♥


Postat av: mArcus

en sak som jag alltid undrat.. är du bög?

okej, en lite mer seriös fråga, eller aa.. jag ber mer om ett
erkännande.. visst älskar du mig mer än någonting annat ?

Svar: 1. Ja men vadå, syns det? ..

2. Hihi vännen min, vi säger så för tillfället!

Postat av: Anonymous

vart dansar du? hur länge har du dansat? i vilken ålder är personerna nu dansar med och hur gammal är du själv?

tacksam för svar, skulle nog vilja börja på dans. justeja vad dansar du?

Svar: Jag dansar på en dansskola/hotel i täby som heter för Sway, och jag har dansat i ungefär 5 år kanske? Lite till och från, slutat börjat slutat börjat, typ så. Det är lite olika med åldern, men det är ungefär från 96or till 93or typ. Finns äldre och yngre än så, men inte många. Jag är född 1996, alltså 14 år. Jag dansar Jazz Show & Balett, har dansat street innan också men det var inte min grej. Gör det, skitkul enligt mig!

 

Postat av: Ania

vart köper du oftast dina smycken ?

Svar: Det där är olika! Men kanske Gina Tricot, ur & penn, kicks osv. Det beror på vad jag vill ha för smycken.


Postat av: juliA

erkänn att du älskar mig mer än flow och marcus! ;)

Svar: Haha vi tar det där någon annan gång lillpojk!

 

Postat av:

är du oskuld?

Svar: Privat!

Postat av: emelie

hahhah nu ska jag vara seriös .. snälla svara på alla frågor <3

har du vart på g med kevin palestig ?
var ni tsm ?
är du på g med nån just nu ?
hur långt har du gått med en kille ?
har du färgat ditt hår nån gång ? (jätte fint)
hur sminkar du dej en vanlig dag ?
var du på g med markus kristiansson nyss ?
hur många har du strulat me ?
vilken skola ?


Bra blogg läser den varje dag

 

Svar: 1. Yep det var vi väl, nej aldrig tillsammans för så länge höll det inte mellan oss.

2. Nej jag är inte på g med någon.
3. Har inte räknat kilometrarna! Haha torr jag är.
4. Aldrig färgat, bara slingat & sprayat med blondspray. Thanks!
5. Mascara, lite foundation, lite solpuder. Ibland någon glittrig ögonskugga också.
6. Ja det kan man väl säga att vi var.
7. Öhm, runt 8 eller 9 stycken kanske. Men år 2010 så har jag "strulat" med 3, så det var ett tag sedan.
8. Skärgårdsstadsskolan!
Tack så mycket!



Postat av: emelie

hmm ... :)
1. vill du träffa mig snart ? :)
2. varför är du så otroligt fin ? :o
3. något förslag på vad jag ska göra för att bli som du ? :)
4. hur mycket älskar du mig ? :$
5. jag älskar dig tills mitt hjärta slutar slå underbara människa ♥
Svar: 1. JAAA OM JAG VILL! Längtar tills tisdag hjärtat!
2. Jag är inte finare än dig och det vet du!

3. Var med mig mer! :D
4. Så mycket att det inte ens finns ord som kan beskriva ♥
5. Och jag älskar dig.

Postat av: sophie

lite seg kanske men blev det inget med engelska ? x') <3

Svar: Nej det blev inget, trivs så bra i skärgårdstad så det blev så att jag stannade. Känns bra fast det skulle varit kul att börja där också säkert!

Postat av: marCus kristiansson

jag stavas med CCCCCCCCCCC! ett enkelt jävla CCC.. inget fult k

Svar: Wooow flipparN markus :)


Postat av: mArcus

är du ens kåt ?

Svar: Haha dvd baby!

 

Postat av: mArcus

önskar inte du att du låg breve mig just nu?

Svar: Jag tror nog att det är DU som är kåt här


Postat av: linna

är du fortfarande tsm med gustav ågren ???

Svar: Veeeeeeeerkligen inte!


Postat av:

är du singel?

Svar: Yesbox! Haffa? ;)

 

Postat av: malena :D

hur kan du bli så fin på verkligen alla bilder ? :O det är inte okej :) <333 hihi

Svar: Meeeeeen käften lilla kvinna!!!! Du ska inte säga att JAG blir fin på bilder?! :O åh herre gud.. ♥


Postat av: cicci

bråkar du och pernilla?

saknar du din syster nu när hon inte bor hemma?

är du oskuld?
favorit blogg att läsa?

Svar: 1. Nej vad har du fått det ifrån?
2. Absolut, mycket..
3. Privat
4. Mina vänners & storbloggarna typ

 

Postat av: nAda

varför äru så söt kvinna ? :o
är ditt hår rakt på riktigt ? aso plattar du det eller inte ?(:
om du plattar det kan du visa bild på ditt naturliga hår ? (aaaaaaaaaaaaa
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

 


Svar: 1. Det är ju du som är söt här!

2. Hehe nej det är det inte, plattar det varje dag. Har typ mer vågigt. Jo visst kan jag det, påminn mig!


Postat av: Dennis

hörde på bussen förut hur gustav ågren skröt för sina polare om hur hårt han knulla dig osv, visste du om de?

Svar: Haha nej jag måste ju missat det ;)


Postat av: Frida

har du månadspeng, isf hur mkt? :)

Svar: Ja det har jag, jag får barnbidraget!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tog det slut mellan dig och gustav ??

2010-09-12 @ 22:07:32
Postat av: Anonym

han var tyvär för dålig i sängen.. :/

2010-09-13 @ 21:53:13
Postat av: Anonym

/mArcus

2010-09-13 @ 21:54:39
Postat av: mArcus

? vem i helvete skrev mitt namn?!

2010-09-13 @ 22:53:28
Postat av: mArcus

alla här vet väll att jag är homosexuell?

2010-09-14 @ 16:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0