n0life x1000


1. Vilken svordom använder du mest? fan eller helvete kanske?
2. Äger du en iPod? yesbox :)
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.15
4. Hur många resväskor äger du? no idea!
5. Använder du flip-floppar? nope
6. Var köper du dina matvaror ifrån? haha fråga min mor!
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? hm, vara med på bilden
8. Vilken var den senaste filmen du såg? salt
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? kooooompis lätt!
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? EN NY GARDEROB! alltså, en massa kläder
11. Har någon någonsin kallat dig lat? tihi, det händer väl.. ;$
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? never
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? har ingen cd spelare
14. Vilket är världens bästa band just nu? escape the fate
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? ja, och om jag berättar är det ingen hemlighet längre!
16. När var senast någon stötte på dig? hm.. jag vet inte!
17. Vad åt du till middag senast? sushi
18 Använder du huvtröjor? sometimes
19. Kan du vissla? haha, ibland
20. Vem var den senaste som ringde dig? daniel lifvendahl
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? FRITTFAAALL!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? ja det tror jag, synd för dom!
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
24. Tittade du på tecknat när du var liten? men ja? :D
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? åkersberga WOOHOOHOHOOOO!
26. Hur många syskon har du? 2 systrar
27. Är du blyg inför det motsatta könet? neeeej! eller... det kan faktiskt hända
28. Vilken film kan du alla replikerna till? haha typ alla parodier på youtube!
29. Äger du några popband t-shirts? haha ne, en rise against tröja inget mer
30. När flög du senast? i vintras, till schweiz!
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 8 i think :)
32. Läser du för skojs skull? haha NEJ! alla som skulle kunna tänka sig mig med en bok i hanen UTANFÖR SKOLAN räcker upp en hand. ja, juste
33. Pratar du några andra språk? Än svenska? engelska, lite iallafall. sen lite franska
34. Diskar du din egen disk? nej
35. Har du gråtit offentligt? jaop
36. Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? jo jag har mina stunder
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? JAAAAA! navelpiercing tungpiercing & tatuering vid svanket tack!
39. Är du kaxig? nej det tycker jag inte
40. Kan du kasta macka? typ två stuts, men ja!
41. Har du någonsin varit på Jamaica? nope
42. Vad har du med dig in på bion? popcorn ftw :)))
43. Vem är din favoritlärare och varför? pontus, sämst att han har slutat men ja.
44. Har du dejtat någon av en annan religion? eftersom att marcus är jude så antar de
45. Vad har du för väder? öh.. kväll?
46. Har du en blogg? va NEJ?
47. Vilket är ditt favoritämne? engelska
48. Gillar du att flyga? det funkar väl
49. Vad ogillar du? de flesta 97or, fjortisar, att sommaren är slut
50. När sov du senast på golvet? haha jag har ingen aning
51. Vilken är din favoritdrink? men jag vet inte
52. Gillar du din boendesituation? nja, vill flytta men jag ska inte klaga egentligen. bara jävligt ocentralt!
53. Vilken är din mammas hemstad? skellefteå
54. Din pappas hemstad? luleå
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? hm, typ 2 :)
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? inte ofta
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha njeeee..
58. Vilken är din favoritfrukt? typ äpplen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0