mAria är inte kool....

maria, du är allt en underbar tjej asså :') den korta tid jag kännt dig så har jag har jag haft så sjukt kul med dig! haha glömmer aldrig hur dålig du va första gången du smsade med mig, även fast jag va så efterbliven å inte ens fattade de själv. jag hoppas att vi alltid kommer vara nära vänner maria, för du är verkligen en riktig vän! även fast du tror att vi inte kommer va vänner inom 2år :/ menmen , sånt man får leva med antar jag :))))  nej men aa.. vad ska man säga. jag kommer alltid finnas där för dig oavsett vad, och jag hoppas att jag kommer få dela många minnen med dig!

 

nu ska jag låta dig sova skitunge :) puss pårej<3 /marcus


Kommentarer
Postat av: maria

MARCUS! tack för allt <3 släpper aldrig dig! haha, vi ska visst vara vänner om 2 år, förlåt för det! du är en underbar vän och person över huvud taget.

2010-09-24 @ 06:33:57
URL: http://babymaria.blogg.se/
Postat av: juliA

va gullig du är marcus :')

2010-09-24 @ 12:10:05
Postat av: Anonym

NAaaw <3

2010-09-24 @ 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0