det här känns sååå rätt

Tjena sexy. Har varit en hm.. Vanlig fredag? Skola, drog till centrum med Nathalie & Julia, käka pommefrits & klubbor, väntade på bussen, tog bussen hem och.. Nu är jag hemma? Awesome huh. Oh nu sitter jag här på golvet i mitt rum, eller min systers rättare sagt, och lyssnar på musik och målar naglarna för att fördröja tiden. Fråga inte varför jag sitter på golvet av alla ställen, det kändes bara helt rätt.

Snart ska jag käka med mina folks, sen ska jag ut och träffa några kära vänner. Typ Emil, Nathalie, Julia, Oscar.. Sen hörde jag något om att Andre & Jonte skulle vara med men det får vi se. Jaja, vet inte vad vi ska göra, känner för att typ se på film och dega gärnet. Lär väl bli så också. Sen kommer jag hem och sover hemma, så himla skönt ibland!

I'll update you later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0