Ångest..

Den här videon är riktigt hemsk. Min störtsa rädsla är att verkligen bli fet, och sen inte ha orken för att göra något åt det. Min andra rädsla, är att jag någon dag kommer vakna upp och tycka att jag är fet, fastän jag inte är det. Då vet jag att jag skulle kunna sluta äta, börja träna och skita i allt annat. Men jag vet också att det lätt skulle kunna gå över styr. Jag vet inte vilket utav alternativen som skulle vara värst.. Jag tycker inte att jag är smal. Men även långt ifrån fet. Det finns saker jag skulle vilja ändra på mig själv, men egentligen.. Hur många finns det som är helt nöjda? Jag tar inte åt mig när folk skämtar med mig om att jag är tjock. För jag vet att om jag nu var tjock, då skulle ingen säga det till mig.

 

Lånad från Matilda & Linnea's blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0