Sommaren 2010 ♥

Åh.. Ligger i sängen, kollar på bilder från världens bästa sommar 2010 - och vill så gärna spola tillbaka tiden och bara leva. Det här har varit den bästa sommaren på länge. Jag har träffat så otroligt fina nya vänner som har förändrat mitt liv totalt. Jag kan värdesätta varje dag högre än vad jag kunnat förut. Line Olsson, Marcus Kristiansson, Emil Ström, Daniel Lind, Emil Elsässer, Oscar Waern, Vilja Albertsdotter, och massa andra är några nya vänner jag vill tacka för en sjukt härlig sommar - iallafall ett bra slut på sommaren. Sen har jag mina trogna vänner Pernilla, Julia, Nathalie och Flow att tacka också, som funnits där hela tiden!

Åh, min sommar har varit underbar. Härligt väder, mysiga kvällar, sommarkärlek, fina vänner, kvällar man ångrat mer än andra, och allt sånt där som hör till. Alla riktigt sega kvällar vid maggan, som samtidigt varit helt amazing eftersom de spenderats med dom finaste. Alla dagar hemma hos mig med vänner, legat på min altan med ton utav sololja och hoppat i poolen när det blivit för varmt. Den natten hemma hos Linnea då jag bara låg och spydde hela natten, och Flow mådde inte så bra hon heller. Herregud, är så tacksam för att ni hjälpte till så mycket.

Men sen finns det en sak med den här sommaren som har förändrat allt i mitt liv, på ett negativt sätt.
Den som stått mig närmst i alla år, mina allra äktaste vän, min andra halva. I slutet av sommaren nästintill förlorade jag henne, från och med då, tills tre år fram. Min fina syster. Hon som sett mig växa upp i hela mina 14 år. Hon som varit med och skapat den jag är idag. Hon jag kunde gråta ut med, och prata om vad som helst med. Hon som alltid förstod. Jag vet inte hur många kvällar jag legat uppe och gråtit utav längtan efter dig. Jag saknar dig så att det gör ont i hela kroppen. Tanken av att du bara kommer komma hem på lov i 3 år. Fan vad dåligt jag mår av att tänka så.

Hur som helst, så vill jag tacka alla underbara människor för en otrolig sommar med en massa känslor inblandade. Typiska sommar romanser, nya vänner, avslutad kärlek, och en jävla massa moppe!

http://kimmielicious.files.wordpress.com/2009/03/sommar-bloggen.jpg

Kommentarer
Postat av: nathalie

<3 nutte, i love you

2010-10-06 @ 21:48:00
URL: http://nathalieveronica.blogg.se/
Postat av: nathalie

<3 nutte, i love you

2010-10-06 @ 21:48:01
URL: http://nathalieveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0