Till salu



Bara för att jag är så jävla ensam så att det inte finns, och för att min kärlek till choklad har tagit över, så tänker jag fetta så in i helvete nu. Det får man fan göra ibland. Åh, jag vill också ha en pojkvän! Eller iallafall någon, bortsett från chokladen alltså. Känner att killarna kommer ställa sig på kö efter mina fetto inlägg.

Iallafall, bara för att jag är i ett förjävla desperat läge så är jag på rea. Eller jag kan förresten betala dig för att få stå ut med mig en eller två dagar. Är i ganska fint skick, inga könssjukdoma etc. Nås på bloggen. Eller på telefonen för er lyckojävlar som har mitt nummer. 073 my ass, så desperat är jag inte. Eller jo, men ändå. HAHA HÖR NI HUR JAG LÅTER? Wellwell, tack som fan för att choklad finns! Och chips!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingår chokladen?

2010-10-21 @ 22:49:20
Postat av: malena

du är allt bra söt du maria ;) <333

2010-10-22 @ 19:14:07
URL: http://duochjaag.blogg.se/
Postat av: 4N70N

jag gillar fett -.-

2010-10-23 @ 19:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0