Snopp

Hallååååååå. Jävla galen dag idag alltså. Slag i magen och en jävla massa tjaffs, och varit något SINNESSJUKT arg. Menmen, sånt får man väl stå ut med antar jag.

Sitter i MITT rum för en gångs skull, bor numera i min systers rum (som jag nu kallar för mitt). Linnea står och rotar i min garderob efter kläder, as usual. Hon hoppar på mig varje gång jag säger att hon får någonting av mina kläder? Normal, jadåjadå. Vi ska precis hem till henne nu, käka, hjälpa henne att plugga lite sen ut och gå. Myyyyyyysis! Sen går jag hem och duschar, är nog hemma runt tio eller så. Lovar att uppdatera då, och JA jag ska bli bättre på att uppdatera! Pussen ♥


Haha, råsnygg. Pff.

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att du inte visade hur arg du var

2010-10-18 @ 23:45:19
Postat av: Chrisastri

Excellent site.

2011-07-28 @ 14:38:37
URL: http://chrisastri.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0