Oh, take me back to the start

Hej sötnos! Ligger hemma i sängen och pratar skype med Marcus. Ovanligt?

Vanlig måndag idag.
Skola, dans, plugg och bara dö. Fan vad trött man blir på livet ibland. Jag vill ha massor att se fram emot.. Kan lägga in veckans planer iallafall.

Tisdag - Träffa Marcus efter skolan
Onsdag - Skola, sen vara med Julia, Emil, säkert Oscar och alla dom.
Torsdag - Italien!
Fredag - Italien!
Lördag - Italien!
Söndag - Italien!

Som ni ser så åker jag till Italien på torsdag,
tror inte jag nämnt något om det i bloggen. Men det är iallafall mina planer för veckan. Nej nu ska jag sova, på riktigt. Godnatt, hör av mig imorn ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

när du åker till Italien, åker du med din familj då, som ensam barn eftersom elin inte bor hemma.. :/

2010-10-05 @ 17:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0