Men sunka inte nu förfan!

Hej alla sötnosar därute. Nu har jag äntligen fått tillbaka mitt lösenord till bloggen, som Marcus måste byta stup i kvarten. Haha, stup i kvarten också. Hej mormor på mig!

Igår så var jag med Marcus, han kom till mig efter skolan. Vi gjorde verkligen inte mycket, så sinnessjukt degiga. Bara chillade och myste, finns det något bättre en seg torsdag efter man varit i skolan? Knappt alltså. Runt 8, 9 så gick vi ut och mötte Emil som kom med moppen för att hämta Marcus. Sen kom Julia dit och Flow också, fast jag och Julia gick hem direkt nästan för jag skulle egentligen bara ge Flow sin halsduk. Jag och Julia fettade verkligen gärnet igår kväll alltså.. Så äkta oss, alltid choklad och chips förfan! Vi kollade på Toy story, sen låg vi bara i sängen och snackade. En del tårar och känslor blev det en stund där imellan också.. Men det är sånt man får ta.

Idag vaknade vi runt 11, käkade frulle, fixade oss, mötte upp Flow och tog oss in till stockholms stad. Kollade runt på kläder och så, skulle köpa lite halloweengrejer men det var ju hundratusentals meter kö in till butterix! Bokstavligen! Helt sjukt, så det orkade vi verkligen inte. Nästa gång blir det kalaskompaniet i Täby. FÖRSTA LOVDAGEN FÖRRESTEN!

Ikväll har jag bara varit hemma, MIN SYSTER KOM HEM IDAG!!!!!!!! ♥ Så jag har umgåtts lite med henne, käkat middag och pratat om en massa saker jag och hon missat. Sen har jag kollat på idol med mami & papi och käkat godde, bara lyssnat på musik uppe på mitt rum och tagit det lugnt. Så jävla skönt för det lär väl bli en jädrans massa spring på lovet. Ska fortsätta med vad jag än gör nu, ska iallafall försöka att behålla lösenordet utan att min lilla fågelmås byter ut det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0