Magic magic magic

I've got the magic in meeee, everytime I touch that track it tuUuUuUurns into gold. Everybody knows I got the magic in me! LaaaalLlalalLAlalaaaa. LÅTJÄVEL, FÖRSVINN UT UR MIN HJÄRNA! Eller nej, den är ju bra, men det är störande att den ska ploppa upp i mitt huvud hela, hela, hela (!) tiden.

Idag är jag fett glad!
Har lite sovmorgon så jag får ta halv nio bussen, slipper frysa ihjäl i minn skinnjacka tack vare min nya ääälskade Goose, öh.. Jag har fina vänner, och har sjukt mysiga planer inför helgen!

Uppdaterar senare idag. Efter skolan ska jag såklart åka in till invigningen av det nya centrum, fasen vad jag har längtat! Så jag och brudarna drar dit och kollar och så. Skriver efter det ♥


Gammal, chilla lite med mascaran vaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0