Jag klarar allt

Godmorgon allihop. Satt uppe sent inatt, tänkte.. På allt. På ifall den här skiten är värd den energi jag lägger ner på den. Kom fram till vissa saker också, tog beslut. Jag kan få så mycket bättre, varför tar jag inte den chansen? Det är ju bara jag som måste ha viljan, för kraften har jag alltid. Kollade mig i spegeln flera gånger om, såg hur svag jag blivit utav det här helvetet. Och jag skämdes, för det är inte jag. Jag har tagit mig upp efter varje fall och det är det jag tänker börja med nu. Ta tag i saker, lösa det och allt med ett leende på läpparna. Vem kommer älska mig, om jag inte älskar mig själv först?

Ska träffa Julia idag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något roligt eller mysigt blir det i vilket fall. Sover hos henne ikväll, men jag kommer uppdatera mer idag! ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vart är halsduken köpt? När köpte du den? Hur mycket kostade den? :) hehe <3

2010-11-04 @ 22:11:54
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0