Get that clear

Halåj! Förlåt för dålig uppdatering, men that's life sometimes. Min morgon började iallafall med att jag försov mig lite, vaknade vid sju och gick upp. När jag kommer utanför mitt rum så ser jag att pappa är uppe, och han går aldrig upp vid sju, alltid typ runt 8 eller 9 tiden när han ska jobba. Men, förklaringen var ju då att han var påväg till sängen för att lägga sig och sova. Han hade suttit uppe hela natten, ända till sju på morgonen, för att skriva klart något. Är det ens värt? Åh herregud, galen. Undra hur pigg han är idag.

Efter skolan så gymmade jag med Pernilla, och Nathalie satt utanför och väntade.. Fet? Haha men gud ja. Nästan lika fet som Oscar. Efter det gick vi och käkade sushi, huuuuur jävla gott som helst. Hur känns det Flow? Hehe. Sen tog jag bara bussen hem från centrum, kom hem och duschade och nu är jag klar med det. Juste, hade SO prov idag.. Svarade på alla utom en fråga, men jag chansade på de flesta. Blir jävligt nöjd med ett G på det här provet! Haha, håll tummarna för mig.

Just nu sitter jag och diskuterar med Jesper ifall Albert är tjej eller kille. Vad tror ni? Tippar på tjej, får kolla efter någon gång. Haha, men fyfan..

Drogar låten. Kärlek, kärlek, kääääärlek!


Kommentarer
Postat av: marcus

rumpa

2010-10-12 @ 23:08:24
Postat av: maria

tänkte mer på håret, men ja så kan man se det också.

2010-10-12 @ 23:28:42
URL: http://babymaria.blogg.se/
Postat av: addddddeeee :P

maria FIN RUMPA DÄr ;)

2010-10-17 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0