Gårkvällen + idag

Godmorgon, skulle bloggat mer igårkväll men det orkade jag inte. Flow fick inte gå ut tyvärr, så jag träffade Emil och Oscar istället. Haha, seriöst Emil är ju dum i huvudet på riktigt.. Han möter mig med moppen en bit här ifrån, så ska vi åka till skolan och bara vara där typ. Så öppnar han moppe luckan för att ta ut extra hjälmen, ni tror inte att han lägger nycklarna i luckan och slänger igen den? Men det fattar ju inte jag, och sen direkt efter han hade stängt:

Emil: HAHA VET DU VAD JAG GJORDE?
Jag: Nej.. ?
Emil: Jag kastade i nycklarna i luckan!
Jag: Åh herre..


Tror ni inte att det brast eller? Jo, så dom kom vi inte därifrån, det var kallt som tusan och jag ville bara döda honom. Till slut fick vi iallafall ringa Oscar och be han åka hem till Emil och be efter hans extra nycklar från hans pappa, och snäll som han är gjorde han det. Så ett tag efter kom han med moppen och då åkte vi till sss och bara satt där och snackade typ. As härliga killar. Sen så skjutsade dom hem mig, och då satte jag mig framför datan och bara satt. Skype, facebook osv.

Snart ska jag åka till skolan iallafall, eller ska gå till bussen om en timme. Efter skolan ska jag, Pernilla & Bianca till Douglas begravningsplats på lidingö. Vi kommer plugga på tåget dit och hem, eftersom vi har SO prov imorn. Men jag skriver ikväll. Puss och kram ♥



Kommentarer
Postat av: mArcus

men KÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2010-10-11 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0