från emelieeeeeeee

hej min vackra tjej :) nejmen aa, hej :) jag tänkte bara skriva lite till dig eftersom jag sa de igår ? :) aa anyway, nu gör jag de ! maria, maria maria ... de kommer aldrig någosin gå att förklara hur tacksam jag är för allt du gjort för mig. för varje liten sak du gjort för mig, betyder. jag har kännt dig i typ ett år nu och varje sekund jag delat med dig har varit underbar. för en vän som du är sååå svår att hitta, de tar år innan man får någon som du, en man verkligen kan lita på, en som alltid ställer upp och en som är äkta. jag vet att jag alltid kan prata med dig, för du bryr dig om mig. och du visar mig det, du är inte bara någon som säger de utan att mena det. och de betyder SÅ mycket för mig. när jag tänker på alla gånger jag spenderat med dig, är de så mycket minnen. nobellmiddan, då vi för första gången träffade varann, ååh de va så mysigt ! för efter de så började vi prata mer med varann och de löste sig självt. när vi bråkade, de är kanske inte direkt de finaste minnet men endå någonting som gjort oss till de vi är idag. för iallafall jag vet hur otroligt mycket jag behöver dig för att klara dagen och den tiden då jag inte hade dig, va de någonting som fattades, juste (i) DU ! nejmen aa :) jag ångrar ingenting av de som hänt mellan oss, för då hade vi inte varit här idag och de hade varit ett misstag ! mitt hjärta slår för din skull maria, de kommer de alltid göra. jag finns här precis alltid då du behöver en vän, en idiot eller en kossa. vad som helst, jag finns här ! nu tänker du säkert, hur går du ihop me en kossa ? jag ställer mig på knä och muar :D nejmen aa xd sorry. nu måste jag springa till skolan där jag träffar dig :) men jag älskar dig, du är min bästavän och min ängel.
every breath i will take, i will take with you or for you ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0