Hej allihopa, nu är jag hemma hos mig! Gårkvällen blev UUUUUNDERBAR, mår superbra av att vara med mina tjejor! Julia kom till mig mitt på dagen igår, då gick vi till bussen, mötte Flow ch började åka mot waxholm. Vi fick byta många bussar och sånt, så det tog ca 2 timmar. När vi var framme i waxholm gick vi hem till Line, finaste huset jag sett på lääääänge! Sjötomt och hur mysigt som helst där inne. Hur som helst så började vi direkt att laga maten, tacos blev det. Sen satt vi och åt, snackade och käkade godis. Svinmysigt, sen gick vi ut och satte oss lite och bara snackade. Sen blev det in och ta bilder, sminka oss med Lines nya fjortissmink vi köpte till henne och ja, bara vara allmänt snygga fj0rtisar. Härligt, sen blev det två filmer, en skräck & Ice age 2. Vi alla tjejer var rätt deppiga igår av vissa anledningar, men så länge vi har varandra så är det lätt att hålla humöret uppe! Lyckad kväll måste jag bara säga.

Efter vi hade käkat frukost och så imorse så tog vi bussen till dansen, sen till täby och var där och kollade runt lite med Pernilla & Linnea som vi mötte. Fick med mig en tröja från Bikbok & ett par jeans från Ooak hem. Sen tog vi tåget hem, och ja nu är jag hemma. Lägger in bilder från igår senare. Tack för en underbar kväll älsklingar! ♥

Min svincoola nya tröja jag köpte idag. Awesome!


Kommentarer
Postat av: nathalie

skitsnygg ju ! precis som du :o <3

2010-10-03 @ 19:00:39
URL: http://nathalieveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0