Börjar om, igen

Okej bloggen, nu ska jag försöka att börja blogga som vanligt med iallafall minst 3 inlägg per dag, och försöka få upp statistiken ännu lite till! Jag hade ju bra med läsare förut, över 100 stycken i stort sätt varenda dag, men vart tog dom vägen? Antar att det är för att jag är Sveriges sämsta på att uppdatera. Men, jag har villkor. Ni är kassa på att kommentera måste jag bara säga, jag förstår inte riktigt det jobbiga egentligen.. Inte för att jag kommenterar andras bloggar speciellt mycket heller, så jag ska väl inte säga något. Men det blir mycket roligare att skriva när man får kommentarer. Wellwell, nu gör vi ett försök..

Lite senare idag ska jag hem till min käre vän Line, vi ska ha tjejmys och där sover jag sen. Julia, Flow & Valeria ska också dit, så det blir typ en liten tjejmiddag. Great, någon gång i eftermiddag så tar jag & Julia bussen till waxholm där hon bor, öh hur man kommer dit vetefan.. Men det löser sig! Nu ska jag börja fixa mig lite, välja kläder, sminka mig och sånt. Sen ska jag ringa Julia och se vilka bussar vi ska ta.

Smell you later, bye ♥


Kommentarer
Postat av: amanda wallin

det är bra maria! ;)

2010-10-03 @ 00:53:36
URL: http://wallinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0