Vem är du själv då, Sten?


Sommarkänslor ♥
Bästavän!

Tjenare alla b-rudar!
Och alla andra då. Känns som att jag borde uppdatera lite eller vad säger ni? Ja vi kör på den. Åh, snart är lovet slut.. Känns inte som att jag hunnit så mycket faktiskt. Inte alls. Eller jo! Jag har hunnit:

* Kollat på Paranormal activity 2 & Det finns inga känslor i rymden. På bio
* Vunnit tillbaks en förlorad vän
* Inte plugga ett skit
* Skapat en blogg med Julia. *Ssssccchhhh*
* Fått en jävla massa nya favoritlåtar
* Tjaffsat med en förjävla galen b-rud
* Förmodligen gått upp ca 67 kilo pga godis, läsk & chips
* Haft det SUPERMYSIGT med mina brudar, as usual

Haha, det är väl typ det? Nejdå, har väl gjort rätt mycket annat också men som att jag orkar skriva allt liksom. Igårkväll var ju.. Superkul. Haha, vilken jävla kväll alltså. Imorn ska jag upp tidigt och åka till stan och träffa min syster! Haha, min andra syster då.. Visste ni ens att jag har en till syster? 33 år, bor någonstans i stan. Så dit ska jag och typ gå runt på stan, gå på bio och bara mysa. Asnice! Sover där tills på lördag, då ska jag träffa Emil när jag kommer hem.

Men jag uppdaterar mer senare, ska följa Flow hem nu! Vi har kollat på Torkel i knipa & Beck - levande begravd. Mysigt filmkväll med bara vi två, jätteporrigt. Men jag skriver snart, puss på rumpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0