PussPussPussPussPuss

Hola! Har varit såhääääääär seg idag.. Började 8.15 och slutade 15.30, fattar ni? Går i skolan 7 timmar och 15 minuter på en dag,  är inte det mycket? Med 5-10 minuters raster mellan lektionerna och 40 minuters lunch. Det är fan galet så mycket roligt man skulle hunnit med om vi inte behövde gå i skolan så många timmar per dag.

 

Efter skolan tog jag iallafall bussen hem direkt, gjorde en billys pizza i ugnen (?) Sajk, våran mikro är sönder. Så det tog typ 20 min, sen la jag mig framför tvn och glodde ett tag, sedan slocknade jag där i någon timme. Hur skönt som helst, sen efter ett tag åt jag middag med min mamma och sen blev det duschen. Skulle väl egentligen pluggat men då hade mitt huvud sprängts. Nu sitter jag och snackar skype med Mackaaaaaan, snart blir det sängen för jag kan knappt hålla ögonen öppna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0