The day after första advent

Hallå! Slarvade just ihop en fulsnygg header, haha väntar på en design som ska bli klar så den får bli tillfällig! Vad tycks? :)

Men back to reality. Idag efter skolan så var jag med Emil. Vi gick hem till honom efter skolan, med Oscar och Nathalie som skulle hem till Oscar. Vi kollade på två lite psyk filmer, den ena var bara obehaglig och den andra fick man typ ångest av. Båda var skräck. Det var mysigt, sen gick vi hem till Oscar och käkade chips! Haha asfeta. Sen gick alla till bussen, jag gick av vid mig och Emil & Oscar skulle till gymmet och Nathalie hem.

Här hemma har jag bara chillat, försökt plugga lite NO men utan att lyckas.. Och skrivit klart min önskelista! Ni kan få kika på den om ni vill, varsågod babes:


Fasen, mamma baxade listan jag skrev och jag minns inte allt jag skrev..
Men jag berättar mer när jag kommer ihåg! (Ipod means Ipod 4)


Kommentarer
Postat av: mArcus

ofta du vill ha en ny ipod?

2010-11-30 @ 08:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0