Svaren!

 

Postat av: mArcus

1. varför dissar du alltid mig? :)
2. får jag chans på dig?
3. hur sexig är jag 1-10?

 

Svar:
1. Det gör jag inte, du uppskattar bara inte gångerna jag kommer till dig!
2. Du skrämde mig genom att säga att du funderade på att bli bisexuell. Så jag passar på den.
3. Du är skitsnygg, men eftersom du lurar mig på pengar, kallar mig för särskalle och inte vill träffa mig så drar jag bort lite. Du får en.. 7a. Payback is a bitch huh?

 

Postat av: flow antagligen?
thih, varför förtjänar jag en så bra vän som dig ? :$

 

Svar: För att du är underbar från topp till tå älskling!

 

Postat av: Anonym
Hur sminkar du dig på vardagar? :>

Svar: Jag använder alltid foundation och mascara, och ibland orkar jag även använda eyeliner och ögonskugga. Och jag böjer mina ögonfransar varenda dag, det blir heeeeelt fel annars. Så det är typ det, ibland rouge eller solpuder men bara när jag orkar.

Postat av: emelie
1. hur kan du vara så perfekt ? -.-

2. bästavänner ?
3. vad tycker du om mig ? :)
äääälskar dig !

 

URL: http://emeliemessing.blogg.se/


Svar:
1. Tack beby, men jag tror nog att det är DU som är perfekt om någon av oss.
2. Har många vänner, men dom som står mig närmst är DU, Julia, Pernilla, Flow, Marcus, Daniel, Emil & Linnea.
3. Du är underbar Emelie, och även fast jag inte visar det på bästa sätt så älskar jag dig så mycket. Du är värd så mycket mer än vad jag kan ge dig.

 

Postat av: Anonym
vare jonathan köster i inlägger ''Us against the world''? är du oskuld? är du tsm med marcus? vad tycker du är finast på dig själv? :)

Svar: Ja, det var Jonathan Köster jag var med, men rubriken var liksom inte menat till det om du inte förstod det :) Den andra frågan är privat, och nej jag är inte tillsammans med Marcus. Det finaste på mig själv enligt mig är nog mitt hår om jag måste välja, tycker dock inte om färgen men jag får många komplimanger för det. Det är lagom långt, lagom tjockt och med helt okej volym. Fast vääääääldigt slitet..

Postat av: amandaaaa
vem handlar dina typ kärleksinlägg om? :o

Svar: Klura på den du! :)

 

http://amandaau.blogg.se/

Postat av: julija

vill du knulla mig i röven? snälla, en gång bara?


Svar:
Ska funta på den.. Passar på den också, sist jag gjorde det på dig så fastnade jag ju. Men vi får försöka igen en annan gång!

Postat av: Anonym
är du på g med någon? vem var den senaste du kysste? var det länge sen? är det många som gillar dig? när fick du din första mens? vilken färg har du på tamponger? vem vet mest om dig? är du bra i skolan? vilket ämne gillar du mest?

Svar: Det är svårt att svara på den frågan just nu. Den senaste jag kysste var Marcus, och nej det var väl inte så längesen. Haha, jag vet inte om det är många killar som gillar mig. Jag fick min första mens för ungefär 2 år sedan, alltså i sexan. Jag har använder rosa tamponger om det är så kul att veta? Den personen som vet mest om mig (allt) är Julia Wennmark. Jag skulle inte säga att jag är korkad, men inte klassens snille heller. Det finns vissa ämnen jag är bättre på än andra, och det är bl. a Svenska som jag tycker om mest av alla ämnen.


vad väljer du ? (Fet text på det jag väljer)

hiphop/rock
fest/filmkväll
alkohol/tobak
godis/chips
marcus/emil - vilken jävla fråga? båda såklart
kevin/gustav
matte/svenska
singel/pojkvän
kyssa/strula
analsex/oralsex xD - fattar inte det roliga med att veta men okej
mörka kläder/färglada kläder
blont/brunt hår (på killar)


Kommentarer
Postat av: mArcus

fy faAAAAAAAAAAAAN vilka dåliga svar..... de där e fan inte snällt...



HAHAH vafan vadå marcus/emil? XD vem fan frågade de?==?????????????+

2010-11-17 @ 13:18:56
Postat av: nathalie & sofie

söt blogg!

2010-11-17 @ 19:36:55
URL: http://dosvidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0