Hiss & Diss

 

http://www.uggfair.com/images/ugg-boots-sale/Chestnut-Classic-Short-UGG-Boots.jpg

 

Uggs! Visst, jag har egna, men de är fake och är köpta i Italien för knappt 200 kronor. Men hur som helst, uggs är huuuuuuuur sköna som helst - men jävligt fula. Nu lär väl hela Sveriges befolkning hata mig, men gör så för det är bara min åsikt. Och sen att verkligen alla tjejer har dom också, gör bara så att jag ännu mindre vill ha dom. No fense mot er med uggs, eftersom jag kanske själv kommer köpa såna, men bara för att dom är varma och sköna. Inte snygga, för det tycker jag inte. Ser typ ut som att man går runt med får på fötterna. Haha, nej jag kör på Converse ett tag till, sen i vinter får jag se hur kalt det blir.. Kanske måste jag införskaffa mig ett par så att jag inte fryser ihjäl, men det hoppas jag inte.

 

 

 

B-rudar & Marcus ♥

Dom jag värdesätter högst av allt i hela världen! Jag mår som bäst när jag är med er, ni gör mig lycklig. Finns alltid där när man behöver en hjälpande hand, i alla lägen. Tack för att jag fått dela skratt och tårar med er, och tack för att ni alltid stannar kvar, fast alla misstag jag gjort. I LOVE YOU GUYS ♥


Kommentarer
Postat av: mArcus

min fråga är varför du har skrivit



HISS

b-rudar<3



å så äre en bild på mig????

2010-11-13 @ 10:38:25
Postat av: FFFFFF

hahaha, brudar... och marcus. jag garvar :)



men asså jag <3 dig också maria, du e en så vacker och fin vän :)

2010-11-13 @ 14:50:13
Postat av: Line :)))

älskar dig <3

2010-11-14 @ 21:23:27
URL: http://lineme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0