Us against the world

Tjena snygging. Har varit vaken sen sju imorse, och fråga mig inte varför? Vaknade jättepigg och förväntade mig att klockan skulle vara runt elva, men nej! Jag är chockad, så inte likt mig så att det inte finns. Så det blev datorn på dirren, för jag vägrar gå upp ur sängen före nio för det vore bara sinnessjukt. Så nu väntar jag på att klockan ska bli över nio för då kan jag gå upp.

Har inte bloggat på ett tag.. Men jag kan börja från i torsdags, för innan det minns jag knappt vad jag har gjort. Så i torsdags iallafall så kom Jonathan och mötte mig efter skolan, så gick vi hem till han och satt framför datorn ett tag för att välja någon film vi kunde se. Hade planerat hem till midgård men det blev någon cp skräck istället! Haha, den var läskig men helt cp. Fattade ju ingenting. Folk dog men sen så levde dom iallafall, den handlade om horor som egentligen var oskulder, ibland satt det en tjej i en killes garderob helt random osv. Den var på typ kinesisk eller thai eller något sånt. Helskum!

Och i fredags eller igår, så var jag på bio med massa sköna människor. Hanna, Pernilla, Julia, Flow, Jesper, Zeke, Rasmus & Oscar! Vi såg på The social network, och jag var typ den enda som tyckte den var bra? :') Haha, handlade om vem som startade Facebook och så. Fast man fick jävligt ont i röven av att sitta där i två timmar! Menmen, det var mysigt iallafall FÖRUTOM att dom där fettoisarna bakom mig åt upp mitt godis. Cry me a river, nu ska jag snart gå ner och käka frulleeeee, sen ska jag ringa och väcka någon!

Ikväll blir det tjejmiddag med b-rudarna också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0