Take me for a ride


IFUCKINGLOVEYOU

Gårkvällen var hur mysig som helst, så jävla underbara vänner jag har. Vi käkade tacos, lyssnade på en massa hög mjusic, färgade Linnea's hår som vart hur fint som helst - jag och Pernilla måste vara universums bästa hår färgare. Och så körde vi Sms roulette, som nog några utav mina kontakter märkte.. Heh. Fail också, skulle skriva; Du är så jävla snyyyyygg! Till en kille på min lista, så råkade jag skicka till min moster Kerstin. Fick svar iallafall! *Du är så sjukt sexig ;) Med vänliga hälsningar, Mr Gekko.* Vem är Mr Gekko liksom? Haha, lite kul ändå. Sen fick natten ett awesome slut också. Mycket kan ändras på 2 sekunder ♥

Några av tjejerna sov kvar, sen gick vi upp runt tio imorse och rensade kylskåpet as usual! Haha, nej men vi käkade frulle och sen så fick vi stressa med att fixa oss, och springa upp till busshållplatsen. Där plockade Linnea upp oss med bilen, så fick vi skjuts till dansen av Fiddelis snygga mamma! MILF på riktigt. Efter åkte vi till täby och kollade runt lite, köpte en jättesöt tröja. Kanske orkar visa senare.

Nu har jag just varit på bio med min madre & fadre. Vi såg på Cornelis, och mja den var väl sådär.. Speciell, lite mer vuxenfilm än ungdomsfilm. Men det var mysigt, sen blev det kvälls käk på Donken och sen hem! Och nu ska jag sega lite här, sen lägga mig i sängen och försöka läsa ut en bok till skolan. Grattis alla pappor på farsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0