STÖRT



Åkte skridskor med skolan idag, åttorna och niorna. Svinkul, jag är helkass men tycker ändå att det är förjävla kul. Efter det så var jag med min älkslings Emelie, vi var ju.. Smidiga som vanligt! Haha, åh herre orkar inte ens ta upp det. Vi har mest chillat, bara myst som vanligt. Man blir så sjukt degig efter skridskor! Men vi har haft det mysigt iallafall. Älskar dig gumman ♥

Nu har jag precis läst lite ur en försenad bok till skolan.. Men jag har kommit igång nu iallafall! Toppen, imorn ska jag träffa lilla Jonte! Huuuuuuuuuuuuuuur länge sedan som helst så det blir mysigt. Nu ska jag iallafall dra mig mot sängen, eller nu ljög jag, jag ligger redan i sängen. Men jag ska sova menar jag :') Duktigt huh? Har utvecklinssamtal imorn 07.45, och jag längtar INTE kan jag säga! Jag vet ungefär vad dom kommer ta upp. För mycket frånvaro pga att jag försovit mig tusen gånger, lite försenade grejer jag missat att lämna in osv. Men det går nog bra - wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0