Hush baby, speak softly

Kaxig och lite småfjorre, men det är typ soft!


Tjena!
Är det jag som är kass på att uppdatera eller? Den här gången skippar jag att lova att jag ska bli bättre på att uppdatera, för det håller ju inte. Som ni märkt så har det just varit en period där jag verkligen inte haft ork för bloggen. Plugg, vänner och annat som fyller ut mitt liv just nu gör det svårt att hinna också. Så jag får väl säga förlåt för det!

Vad händer just nu i mitt liv då.. Jag har inte mycket att skryta om faktiskt. Men allt rullar på, umgås med dom jag känner för att vara med, skolan och mitt jobb för bra betyg är stabilt, och allt annat är perfekt. Är glad över att vara jag för tillfället, nästan allt är underbart. Snart är det jul och jag längtar as heeeeeeeeeeeell. Önskelistan är klar till och med! Kan skriva sen vad jag önskar mig om ni vill, men nu ska jag dra mig vidare mot sängen. Sovmorgon imorn, sen blir det skola sen ska jag hem till Emil! Skriver nog mer imorn, får se. Pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Linusfanny

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-05-20 @ 10:30:43
URL: http://linusfanny.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0