Friskis!

Hallå folket! Nu sitter jag i min systers lägenhet på Kungsholmen, Linda (min syster) håller på att fixa sig nu så jag passade på att sno datorn en snabbis. Vi hade det supermysigt igår med en heldag på stan. Vi kollade på Inception på bio också, och JÄKLAR vad bra den är. Har hört att den har fått dålig kritik av vissa, men fattar inte varför. Sen gick vi hit till lägenheten, mötte upp Lindas kille/man (?) och käkade sushi. Muuuuuums, sen blev det Idol och en massa godis. Somnade väl runt ett någon gång, och Linda väckte mig vid tio imorse. Så vi har just käkat frulle och fixat oss och så.

Snart ska vi iväg på ett träningspass som skulle vara kul, afrodans typ! Jävla biffar alltså. Sen åker jag hem med tåget och ska träffa Emil, sen ska jag träffa Marcus en stund tror jag och sen bär det av hem till Line? Hur fan ska jag hinna det liksom? I-landsproblem.. Sen måste jag hem och packa om också.
Men nu ska vi dra oss neråt Friskis & Svettis, jag uppdaterar sen.. Någon gång! Puss

Kommentarer
Postat av: flowooooowowow

JAG KOLLADE OCKSÅ PÅ IDOL IGÅR ! :DDD

2010-11-06 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0