BECK FÖRFASEN!


αγάπη ♥

 

Nu har jag inte bloggat på en evighet, och som alltid ska jag säga FÖRLÅT FÖR DET! Men jag har haft ganska fullt upp. Helgen har varit mysig iallafall, seg som tusan men så himla skönt. Idag har jag dansat, luchat med mamma i Täby och kollat på en innebandy match med Marcus & Julia. Oavgjort liksom, pff. Veckan blir skön, inte så mycket plugg faktiskt! Bara ett matteprov på tisdag och lite glosor. Sen i helgen blir det nog mys med vänner, ska ha en skräckiskväll med Hanna & Pernilla iallafall - redan taggad! Just nu kollar jag på Beck med min madre och padre, eller nej nu ljög jag igen, nu är det paus men SNART börjar det igen. Jag ska bli bättre på att uppdatera.. Ärligt.

Kommentarer
Postat av: mArcus

vadå fadre? :P de heter ju iaf padre

2010-11-21 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0