iflyg


jag älskar dig,
har alltid gjort och kommer göra för all framtid. du är den första
jag tänker på när jag vaknar, och den sista jag tänker på innan jag somnar. är
tacksam för tiden vi hade tillsammans, värdesätter den så högt det går. jag kunde
inte önskat mig en bättre pojkvän än dig.. du gjorde allt du behövde och så mycket
mer för mig, och det är något jag verkligen uppskattar. tack för att du har gjort
mig till den jag är idag, och tack för att du orkat dela nästan ett helt år med mig.
du är det jag fortsätter kämpa för.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gustav eller kevin?

2010-06-06 @ 10:21:21
Postat av: emelie

åh så jävla fint skrivet maria <3

2010-06-06 @ 10:35:27
URL: http://emeliemessing.blogg.se/
Postat av: you know who

MARRRIIAIAIAIA RING MIG ! :D

2010-06-06 @ 13:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0