tråk test ..

Har du svikit nån? ett antal gånger.. skulle tippa på runt femhundraåttioenochfemtio gånger typ. fast nä, vet inte riktigt
Har du rökt? såklart .. ?
Har du snusat? men daaah
Har du rymt hemifrån? nästan varje dag
Har du blivit tagen av polisen? yes en gång, men bara för att jag slog ner julia.
Har du varit otrogen? vem har inte egentligen?
Har du ljugit? vardag!

Har du snattat?
nån motorcykel kanske.. kommer inte ihåg exakt allt
Har du druckit alkohol? gör det nu, eller räknas det?
Har du färgat håret? bara på benen, fast bara slingat ifs.
Har du skämt ut dig rejält? nej, det är ju pinsamt
Har du träffat en kändis? en gång så såg jag hitta nemo på bio. eeegd
Har du brutit nått ben? bara på andra
Har dina föräldrar fått reda på att du druckit sprit? ja, dom sitter bredvid mig nu så antar det?
Har du gjort något olagligt? jag dödar pernilla lite då och då, fast inte så mycket längre
Har du fått utegångsförbud? varför skulle jag, jag är ju så snäll? ;o

Kommentarer
Postat av: Hanna

har du rökt? eller var du oseriös?

2010-06-21 @ 00:55:31
Postat av: nathalie ?

HAHAHHA älskling du är så skön ju <3

2010-08-22 @ 00:26:10
URL: http://nathalieveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0