you're my sun

Förlåt för alla gånger jag sårat dig, att jag förstörde allt vi haft på bara
en kväll.. Bara genom att gå till en annan kille. Jag har aldrig fattat vad jag har
förlorat på det, men nu har jag insett det. Jag tappade världens finaste
kille, som jag verkligen hade kämpat för att få. Sen så bara lämnade jag
allt, jag lämnade dig. Bara för att jag inte orkade mer. Jag är tacksam för
att du fortfarande väljer att vara min vän, hur dåligt jag än betett mig
mot dig. Föralltid i mitt hjärta
Kevin Palestig ♥


Kommentarer
Postat av: amanda wallin

okej, nu behöver jag lite hjälp (A) ska skaffa en blogg men vet inte vad den ska heta. vill inte ha någonting jätte långt :) det behöver inte alls vara någonting med amanda att göra :) vinnaren, med bästa förslaget, får en header :) så kom med massa massa förslag här: http://aaamandawallin.blogg.se

2010-07-29 @ 16:24:48
URL: http://aaamandawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0