my life

Jag känner verkligen att mitt humör kommer lite till och från just nu. Vissa dagar vaknar jag och tänker på hur lycklig jag är, hur tur jag har som har så fina vänner och både en mamma och en pappa till exempel. Att jag har en syster som jag kan prata om allt med, eftersom det faktiskt inte är så många som har det inom familjen. Ena minuten kan jag tänka "Äsch what the fuck, det löser sig som alltid." Och andra sekunden kan jag ligga och gråta över samma sak som jag minuten innan skitit helt i. Jag har börjat tänka så mycket, på allt. Jag har så mycket olika känslor. Det händer även att jag inte vet ifall jag är glad eller ledsen. Jag är ofta glad, älskar att skratta och känna lycka. Jag vet nog aldrig riktigt om jag verkligen är så lycklig som jag skulle kunna vara. Har riktigt svårt för att bestämma mig nu för tiden, ena sekunden vill jag ha något och andra inte. Vilket kan såra människor i min närhet väldigt mycket, utan att jag riktigt tänker på det. Vilket jag vet inte är okej, men det är något jag tänker på mer nu. Som det känns nu så vill jag verkligen börja på något nytt, det känns som att det har stått så still i mitt liv ett bra tag nu. Alltid tillbaks till människor jag försökt släppa, vilket kanske inte har varit det bästa.. Jag älskar mitt liv just nu, har så mycket att se fram emot och sommaren 2lax10 är inte över än. Den här sommaren har varit grym när man tänker efter. Norrland, sandhamn, båtsemester, utekvällar, sol & bad osv. Det är nog därför jag har blivit så pigg & sprallig på den senaste tiden. Är ofta taggad på att göra saker, men jag kan lika gärna ligga hemma och sola. Jag tar bara dagarna som de kommer. Men som sagt, mitt humör kommer och går rätt mycket nu.. Flippar för minsta lilla sak iband, och ibland så garvar jag bara. Jaja, tankar.. Okej jag tänker kanske för mycket helt enkelt. Yeye, fuck this. Nu vet ni det iallafall. Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0