TILL MARIA! ♥

Jag finner verkligen inga ord om allt, jag kommer ihåg allt som att det föralltid skulle vara M&M genom livet. Vi var så jävla tajta, vi berättade allt för varandra. Om man sa Maria så menade man oss båda och tvärtom. Om man ville vara med en av oss fick man den andra på köpet liksom.. Men idag, så kan jag knappt kalla dig min vän, jag känner nästan inte dig. Det är tungt, för du var verkligen min bästavän. Jag hade aldrig varit med om något så underbart innan vi två blev kompisar. Visst, en del blev sura på oss och "hatade" oss två. Men vi två stod emot och var glada över att det var vi två. Vi hade varandra, det var det viktigaste. Jag känner fortfarande ett hål inom mig, det saknas något. Det är du, eller det måste vara du. Det finns ingen annan jag saknar så mycket som dig. Du kommer alltid att finnas kvar inom mig, även fast tiden läker alla sår kommer det alltid finnas en liten plats kvar för dig.. Det vet jag säkert! Åh gumman, saknaden svider verkligen. Du & jag gjorde så sjukt mycket tillsammans, jag minns alla dagar och nätter med dig exakt lika mycket. Tårarna rinner sakta ner för kinderna, jag saknar dig så Maria. Jag vet inte vad som är värst, att det aldrig kommer bli vi igen eller något annat. Om jag kunde skulle jag spolat tillbaks tiden då vi var på Jolpen, då det bara var du och jag på en ö.. Kommer du ihåg kvällen vi tog din jolle ut till en vik, så satt vi där. Pratade om allt möjligt, fiskade och allt möjligt. Så grymt underbart! Det är en av alla minnen som jag aldrig glömmer, kommer du ihåg kvällen vi gick till en skog med en massa får i? Vi satte oss på ett berg och pratade & lyssnade på musik. Sen klättrade vi upp i ett träd & kom nästan inte ner? haha så smarta! Åh, det kommer bara upp fler & fler minnen. Som dom dagarna vi gick ner till favvan, köpte något & äta och dricka. Sen satte vi oss i massagestolarna och bara satt där och hade det bra. Sen finns det så grymt mycket mer jag vill rabbla upp men det skulle ta evigheter och då menar jag verkligen de.. Nu kan jag inte skriva mer, jag mår så dåligt när jag tänker på att vi har gått olika vägar i livet. Kanske att vi möts snart igen, eller kanske aldrig. Allt jag kan göra är att hålla tummarna och hoppas på att det blir vi igen. Iallfall "bara kompisar" Jenny Maria Kristian Nordqvist - Jag har sagt det förut & jag säger det igen.. Jag saknar dig oändligt mycket! & Älskar ... / Matilda


Kan någon svara på min fråga? - VAD FAN HÄNDE MED OSS? :/


Kommentarer
Postat av: mAria

jag älskar dig matilda, och saknaden för oss blir bara större och större för var dag som går.. jag skulle göra vad som helst, exakt vad som helst för att iallafall få uppleva några av de många dagarna som vi spenderat tillsammans. om det finns en chans att det blir vi två igen matilda, så vill jag gärna få veta hur jag ska göra för att få dig tillbaka.. du har och kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta, vad som än händer. föralltid i mitt hjärta! våra minnen lever kvar inom mig för all framtid.

2010-07-25 @ 23:41:09
URL: http://babymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0