sandhamn nästa!

Drar till sandhamn med Pernilla i några dagar, nås på telefonen hela tiden!
Puss

Kommentarer
Postat av: giissaasasas vem ! 1 !PmLD2

GUUUD VAD JAG SAKNAEERRR DIG !!! :oM:omp

vet inte om det går att sakna nån mer asså ;) hihi , men iaf MIN BRORSA SKRATTAR INTE ÅT MINA SKÄMT ! så det här är otroligt tråkigt -.-.-.-. VI MÅSTE , och jag skojjar inte MÅSTE träffas nästa helg ! om inte, så vet jag faktist vart din brevlåda bor... tittut.

men iaf hoppas du har det bra , där du nu än är och inte är brunare än mig :) saknar&älskar dig to death sisstaaaaaaha.. aa, aa. ;) hihi. puss på din fatbitch rumpa (a) hih näej jag skojja .. men puss hej ! :D <3

2010-07-18 @ 14:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0