min dag i ord!

Hallååååå bloggen =) Nu är jag och Linnea hemma hos mig och hon springer runt i mitt rum och städar.. Söt! Vi vaknade iallafall upp imorse hemma hos mig med en söt Julia också, då käkade vi frulle direkt och fixade oss sen. Sen så små sprang jag & Linnea lite till bussen, mötte Flow och tog buss + tåg till Täby centrum där vi bara gick runt och köpte lite grejer. Jag köpte bara sololja & ett linne, hittade inte mycket alls. Men sen när vi åkte tillbaks till Åkersberga så blev det en massa strul med bussarna och så, det var ersättningsbussar som skulle till åkers runö, men det stog 622 på dom? Vi fattade typ ingenting, plus att 622an inte gick där den brukar gå så vi missade två bussar efter varann. Fucking sl. Jaja, så då ringde vi till min systers pojkvän Emil ch frågade om inte han hade någonting för sig, så kanske han kunde hämta oss i Åkersberga med moppen hehe.. Och söt som han är gjorde han det, och hans kompis Jonas också som jag åkte med =) Gulligtgulligt. Men snart ska vi gå hem till Linnea och kolla på film & grejer, mysigt! Så vi ska möta upp Flow snart också eftersom hon ska vara med. Och efter det så ska jag nog träffa Christoffer en stund också. Menmen nu måste vi käka och sen ringa min ryska hora Floshka hihi, puss & kram! ♥


Bild från förra sommaren, visst är jag ganska snygg? ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv När frågade du mig det? i sexan eller?

2010-07-28 @ 21:44:31
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då? :)

kramkram

2010-07-28 @ 22:03:18
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0