hemma från täby!

Hallåååå sötnosar! Kom alldeles nyss hem från en skitmysig dag med min bästavän =) Vi såg på bio och gick runt och kollade i några affärer osv. Snackade om massor som vanligt! Jag köpte förresten en tröja från Gina Tricot, den jag har på mig på bilden här ovanför. Som en tjocktröja nästan fast utan luva. Min syster har en likadan fast i mörkblå som jag säkert kommer använda lite också.


Snart så ska jag väl käka någonting, även fast jag är mätt som tusan efter min Shrek meny jag köpte haha, en popcorn & en dricka PLUS en åsne figur :D Det gillar vi! Och efter det så ska jag ta 19.38 bussen hem till Jonathan och kolla på film och käka fett med godis som jag köpte till oss, så söt som jag är! Nej men eftersom att vi egentligen skulle träffats igår så hade han köpt massa godis till oss på dagen, men så kunde jag inte träffas så då skulle han ju spara det tills idag? Men ja, ni kan ju gissa själva om han åt upp det eller inte. Tjockisvarning på dig Jonte. Jaja nu ska jag inte tråka ut er något mera, puss&kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0