Lista

min bästa vän heter Julia, är lika gammal som mig och är världens bästa.

när jag borstar tänderna så börjar jag alltid blöda i tandköttet, ALLTID.

när jag lagar mat (vilket inte händer speciellt ofta hemma hos mig) så lagar jag typ.. Billyz pizza. Nej men om jag ska göra till flera stycken så blir det väl pannkakor eller makaroner och köttbullar. Jag tycker egentligen att det är ganska kul och lärorikt att laga mat, men jag orkar bara helt enkelt oftast inte. Plus att det aldrig är någon som ber mig, så jag behöver inte göra det så ofta.

jag är rädd för mörker, spindlar, skräckfilmer, att vara ensam hemma osv.

den värsta känslan är ångest, stress, oro och när man känner sig sviken.

den bästa känslan är
att känna sig älskad.

jag är bäst på att byta profilbilder på facebook, vilket händer typ 2 gånger per dag. nej såklart det finns andra saker jag är bra på, men jag tycker inte om att "skryta". men om något så är det väl att skriva, att uttrycka mig på mitt eget sätt och jag har en ganska utspridd fantasi. jag tycker själv att jag är bra på att trösta och stötta, men det kanske bara är jag. jag försöker iallafall, och det är många utav mina vänner som kommer till mig om de behöver en hjälpande hand eller bara prata.

jag är sämst på
att erkänna mina fel. T. ex om jag har bestämt mig för att något verkligen är som jag har sagt att det är, då ska det vara så annars blir jag sur. Jag hatar att ha fel helt enkelt. Sedan är jag dålig på att hålla tårar inom mig, och det kanske inte är en dålig sak, men det passar inte så bra i vissa tillfällen. Jag är rätt känslig.

jag lyssnar mest på poprock, som escape the fate, system of a down och linkin park. Vet inte om de klassas som poprock eller inte men jag kan tänka mig det. Blir glad och pigg utav det! Annars lyssnar jag väldigt mycket på Rn'B och sånt, och svensk hiphop eller annan skön svensk musik som t. ex daniel adams ray.

jag pratar ibland inte mycket alls, ibland alldeles för mycket. Det beror helt på vilket humör jag är på, om jag har en dålig dag, om jag har mycket att tänka på osv. Över huvud taget är jag en ganska pratglad person, är folk trevliga mot mig så är jag alltid trevlig tillbaks, oavsett omständigheter. Om jag har hört illa om den eller fått ett dåligt intryck, så ger jag dom ändå en chans. Det förtjänar alla, och man ska alltid bilda sin egen uppfattning om alla.

jag tycker om mina närmaste, att duscha, närhet, jordgubbar, greys anatomy, kramar, att sminka mig, klackskor, facebook, musik, min familj, beck, ämnet svenska, att skriva, duntäcken, ringar, bubbelbad, vampyrtänder, jeans, att måla naglarna, mysa framför en film, sommarkärlek, spa, att rita, oboy, chips, att fota, systemkameror, hundar, choklad, daniel adams ray, sam tsui, barnbidraget, att fylla år, att pussas, ja.. Sånt där som man helt enkelt tycker om!

kärlek är för mig mina vänner och min familj, men kan även vara någon på sidan om. Det handlar om att älska och att älskas. Det kan göra ont vissa gånger, men andra gånger är det det finaste som finns.

i somras fyllde jag år, brände jag mig, solade jag gärnet, var jag på sandhamn med pernilla, var jag i norrland två härliga veckor med min älskling, var jag ute och stekte med båten, skaffade jag en massa nya vänner, grillade jag med linnea och flow, hittade jag en vän för livet (marcus), var jag i göteborg med älskade prill, badade jag något sjukt, blev jag fräknig, var jag lycklig.


sist jag grät var för några dagar sedan pga att jag hade lyckats såra någon.

när jag vill tänka så sitter jag ensam i mitt rum framför datorn och lyssnar på deppig musik.


när jag bakar så blir det oftast kladdkaka eller snoddas!

 

 

just nu väntar jag på att få åka till flygplatsen, och åka till underbara umeå.

idag har jag sovit och packat.

ikväll ska jag äta middag, sova, kanske träffa kusinerna en snabbis.

imorgon kommer jag säkert gå på stan där uppe i norrland, eller umgås med mormor, mamma, kusinerna eller vad vet jag.. Only god knows!

när jag vaknar på morgonen så tänker jag SOMNA OM. Eller, är det värt att gå till skolan? Fast jag gör ju det. Eller, ÅÅÅH SNAP NU HAR JAG FÖRSOVIT MIG IGEN!

om jag var ett djur skulle jag vara en hund, en riktigt jävla sällskapssjuk hund.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helvete vad duktig du är på att skriva. Du låter så mogen, skulle aldrig kunna tro att du är 15 (?). I alla fall, good work. I mean it! Pusspårej!

2010-12-30 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0