Dag 15 - Min drömmar

Söt gästblogg Emelie! TYCKER OM DIG! Men iallafall.. ♥

Har bestämt mig för att hoppa över några dagar, de jag missat tills idag. Så nu börjar jag på dag 15 i min lista. Så, nu ska jag berätta om mina drömmar!

The thing is, att jag inte har några drömmar som skiljer sig från många andras.. Min största dröm är att leva livet lyckigt ända ut, att klara mig trots motgångar och att resa mig upp efter varje fall. Vilket jag tror till 90% att jag kommer klara, genom att bara vara mig själv och ingen annan. Jag ska göra mitt bästa, och när jag gjort det ska jag göra lite till. För att kämpa mig till toppen. Jag vill gifta mig, få barn och ett jobb som jag trivs på. Jag låter som en tant när jag skriver så, men det är just så ett perfekt liv skulle se ut för mig - efter ungdomen.

 

Sedan att klara grundskolan med hyfsade betyg, ha chansen att välja det gymnasiumet jag vill börja på, kanske plugga vidare på högskola/universitet efter det.. Men jag tycker om att leva i nuet, även fast jag får ångest av att tänka på slutbetyg osv. Visserligen har jag 1 och ett halvt år kvar till mina slutpoäng, men jag vill vara förberedd redan nu. Och jag tycker att jag gör bra i från mig i skolan, I do. Men jag har lovat mig själv att göra mitt bästa, iallafall näst intill. För jag kan, så som mina lärare jämt säger, göra mer än vad jag presterar.

 

Kanske inte så mycket att skryta med, men jag behöver inget mer. Tack till mina föräldrar som lärt mig att man kan vara lycklig utan pengar, berömmelse eller annat. Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0