SKÖNASTE TORSDAGEN PÅ LÄNGE!

Åh, den här torsdagen som jag hade förväntat mig skulle bli en helt vanlig seg torsdag, blev underbar! Dagen började inte något vidare bra. Jag kom alldeles för tidigt till skolan, eftersom jag glömde att vi hade sovmorgon. På lektionen där efter tog läraren min mobil för att jag höll på med den på lektionen, så jag fick den inte förän slutet av dagen. Skärpning Maria!!! Men sen när jag fick tillbaka den iallafall, så har Pernilla ringt en miljon gånger och smsat. Så jag ringer tillbaka och får frågan ifall jag vill följa med henne till Globen ikväll och kolla på Idol genrepet! Självklart sa jag ja, så så blev det. Och fan vad grymt det var! JAY ♥♥♥ Hade suuuuuuuuuperkul verkligen. Så jag kom hem för ungefär en timme sedan, och då blev det duschen direkt. Nu blir det nog sängen, sen imorgon blir det först Täby med Prillis, Nathalie & Julia, och sen berga natta. På lördag blir det Harry Potter med brudarna. Längtar!


Maaaaaaannen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0