Dag 8 - Ett ögonblick

Ett minnesvärt ögonblick som jag inte kommer glömma på länge, var för ungefär en månad sedan. Allt var skit, jag hade förlorat vänner, allt som hade med kärlek att göra gick åt helvete och jag mådde verkligen inte bra. Det kunde knappt bli värre helt enkelt. De sekunderna jag satt och funderade på livets mening, med gråt i halsen och svårt att vara social mot sina vänner, så får jag ett sms. Det där smset jag hade väntat på så himla länge. Jag kunde knappt tro det, för jag hade räckt till, och det hade jag inte gjort på så länge. Att bara vara jag, det räckte för att nå det jag ville ha. Ett sms med början "Alltså, grejen är den att jag tycker om dig. Och jag menar verkligen det." Och så många mer ord som gjorde mig hel. Sådan lycka hade jag inte kännt på länge. Och det kändes så bra, det var äkta. Det fanns inget fel, inga men i det hela. Så glad är jag än idag, jag har allt. Det var så mycket som förändrades utav det där smset. Jag värdesätter det där smset otroligt högt. Det ligger på mina sparade meddelanden, och ska vara där ett bra tag. Tack för att du gjorde mig hel! Du gör mig lycklig.

Tumblr_ld4qqxnuax1qd02spo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

från vem? :P

2010-12-09 @ 11:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0