Dag 6 - Min dag

Min dag idag började med att min madre väckte mig vid 07.30. Då gick jag upp, fixade håret, sminkade mig, klädde på mig osv. Sen fick jag bråttom, gick ner och tog ett glas juice, småsprang till bussen med musik i öronen och mötte Emma. Då gick bussen vid 08.58 och vi började 9.20, så det var lugnt. Hade vanliga lektioner sen hemkunskap som sista lektion, där vi bakade pepparkakor! Suuuuupermysigt, jag fick baka med Filip, William & Mats. Vi har grupper bland åttorna vissa dagar, och det finns tre grupper. Jag är i grupp 2 och i våran grupp är det bara 3 tjejer och svinmånga killar, men det är ju typ schysst. Pepparkakorna blev svingoda iallafall och sjääääälvklart fick jag mest!!! Sen tog jag bussen hem, fixade varm oboy, snackade med Prill och pluggade en del. Sen gick jag ut med hunden och lyssnade på musik osv, sen åt jag och snackade med Prill igen. Nu på kvällen har jag bara legat framför tvn och funderat på livets mening. Nej, men typ. Och nu ligger jag med världens mensvärk, och smsar med Jesper och ska snart sova. Det var väl ungefär min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0