Dag 3 - Mina föräldrar


Mina föräldrar betyder otroligt mycket för mig. Dom är och har varit gifta sedan många år tillbaks, och även fast det inte alltid är så stabilt så håller dom ihop. Min mamma är runt 44 år, brunett, INTE lik mig, runt 1,70 lång, smal.. Som en vanlig svennemamma ungefär, fast bättre :) Mamma kan jag alltid prata med om jag behöver stöd, för hon förstår. Hon är även rätt hälsosam, skulle aldrig röka eller någonting sånt. Äter inte så mycket onyttigt osv. Jobbar på dagis och har gjort det länge. Ja vad mer ska jag säga? Hej mamma. Du läser ju min blogg!

Min pappa är nästan raka motsatsen. runt 50, brunett/grått hår, INTE lik mig, också runt 1,70 lång, tjock! Också som en rätt vanlig svennepappa. Jag tycker det är konstigt att min pappa inte är typ bög! Haha, han är trots allt uppvuxen med tre systrar och inga bröder, och så fick han 3 döttrar och inga söner. Haha, 2 bad! Han är chef för något företag i stan, vet inte xakt vad det är för han har haft så många jobb. Men han är iallafall typ ultrasmart, synd att inte jag fick ärva det haha. Hm.. Juste, han röker och snusar också och har gjort det huuuuur länge som helst. Hälsosamt?

Jag har bättre kontakt med mamma än med pappa, även fast vi bor tillsammans. Det har jag alltid haft. Jag kan prata med mamma på ett lättare och mer avslappnat sätt. Pappa och jag brukar inte säga så mycket till varandra, vet inte riktigt varför. Om det gått bra för mig på ett prov eller vadsomhelst så säger jag nästan alltid det till mamma, inte till pappa. Men det har faktiskt blivit bättre på senare tid. För ett tag sedan kunde han bli grymt arg för i stort sätt ingenting, men det har blivit mycket bättre och det är jag glad för. Men jag trivs iallafall med mina föräldrar, visst finns det saker som skulle kunna bli bättre, men dom är fortfarande världens bästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0