Dag 1

Okej.. Dag 1 nu då. Så nu ska jag berätta om vem jag är, utanför bloggen antar jag. Here you go!

Jag heter Maria Nordqvist som ni nog har förstått. Eller hela mitt namn är Jenny Maria Kristina Nordqvist. Så jag har tre namnsdagar så det är typ grymt. För Flow har ingen namnsdag. Jag är 14 år och går i åttan i Skärgårdsstadsskolan, som jag gått i enda sedan barnsben. Mina betyg är väl.. Sådär. Ligger väl på VG nivå i det mesta, G i vissa saker som matte. Inte mitt favoritämne alltså! På dagarna gör jag helst vad som helst förutom att plugga, men när det verkligen behövs kan jag vara rätt duktig.

Mina närmsta vänner är Julia, Pernilla, Flow, Emelie, Linnea och Nathalie som jag även kännt längst av alla. Eller inte Emelie, i ca ett år liksom på riktigt. Sen har jag andra underbara vänner som Marcus, Hanna, Emil, Line, Jonathan osv. Värdesätter mina vänner högst utav allt på jorden, och det finns inget finare för mig. Den som står mig allra närmst och vet i stort sätt allt om mig, det är Julia Wennmark. Hon måste nog vara världens bästa vän och jag vet inte vad jag hade gjort utan henne. Så henne tycker jag om.

Jag älskar sköna människor som kan bjuda på sig själva och inte döljer någonting! Skulle aldrig överleva om jag hade astorra vänner och bara gick runt och var seriösa hela tiden. Usch nej! Sååååå inte min stil. Älskar att vara ful!!!!

Jag är nog en rätt enkel person att vara med. Måste inte prata exakt hela tiden, men jag kan nog prata för mycket ibland när jag väl är igång. Så jag är rätt social, älskar att umgås och bara vara. Det behöver inte hända någonting i mitt liv hela tiden heller, jag tycker verkligen inte man slösar bort en fredagkväll av att sitta inne och kolla på film med kompisar. För det kan vara minst lika kul som att vara ute med massa. Ibland orkar man bara inte någonting, så då köper man en massa godis, hyr film och ringer några och degar järnet!

Jadu.. Vad mer finns det att berätta? Jag är i stort sätt beroende av kärlek. Framför allt från vänner och familj. Älskar kramar pussar och gos, tror inte att någon kan få för mycket kärlek någonsin! Och sedan på sidan om familj och vänner.. Hm, det har verkligen gått upp och ner för mig enda sedan i sommras. Men nu går det faktiskt bra! Tycker fan att jag förtjänar det, har mått så psykiskt dåligt den här tiden då jag inte har insett någonting om hur det ligger till för mig i kärlekslivet. Men jag hoppas det håller den här gången ♥

Är det något annat ni vill veta - fråga!


Kommentarer
Postat av: TJEJEN UTAN NAMNSDAG!

tvungen att påminna mig va !?!??!? :@



thih men du e söt ändå, love you marushka :) <3

2010-12-01 @ 20:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0