minnen

Det kommer bara fler och fler. Bilderna i mitt huvud kommer från alla olika håll, de som inte funnits där på omkring 2-3 år är plötsligt tydligare än någonsin. Minnen. De här gamla åtarna har jag legat och drogat ikväll, flashbacks från varenda litet ord i låtarna. Vet inte riktigt varför, egentligen. Men det var en tid då jag lyssnade på svensk rap & hiphop hela tiden. Och, det är från den tiden, som alla mina finaste minnen kommer ifrån. Vännerna fanns alltid på samma plats, de var mitt allt. Killar gick lika fort som dom kom, men jag brydde mig inte. Jag hade allt.
Jag saknar mitt liv.



Kommentarer
Postat av: matilda

jag saaaaaaaaaaaaaaaknar oss så sjukt mycket :/ <3

2010-08-29 @ 17:35:05
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0