sunday

Hallå bloggen! ♥ Ledsen för dålig uppdatering, men jag har helt enkelt inte haft tid. Idag har jag varit med Marcus, Flow, Vilja & Saga och några andra ett tag också.

Dagen började med att duscha och sånt, fixa mig och sen gick jag hem till Flow. Var inte där så länge utan vi bestämde oss för att träffa Marcus Vilja & Pelle ett tag, så då tar vi någon buss runt tre och så stöter vi på nathalie på bussen också! Gissa vart hon ska? Till Marcus och dom, haha. Efter ett tag kom även Patrik på bussen och han följde med oss dit också. Vi gick av vid söra och gick till statoil och träffade dom, sen satt vi bara där ett tag och funderade på livets mening, haha nej men vi gjorde inte mycket. Sen gick vi ner till centrum och käkade pizza, jag, Flow, Marcus, Nathalie & Vilja. Mysigt, vet inte riktigt vart de andra tog vägen. Sen gick vi ner till kanalen och mötte Saga & Matilda, men Matilda åkte hem direkt men Saga gick med oss hem till Vilja. Nathalie försvann också någonstans på vägen, så då var det bara jag och dom andra kvar. Hemma hos Vilja så kollade vi på film, instäng tror jag den heter? Mys, fast kunde inte stanna så länge eftersom jag & Flow skulle med tåget. Så då tog vi tåg + buss hem! Och ja, nu är jag hemma. Spännande dag? Nej inte så, men det var skönt att inte göra något speciellt.

Resten av kvällen ska jag bara chilla, börjar 9.20 imorn så det är nice. Men nu ska jag käka någonting, dör av hunger! Puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0