h o m e !

Hej sötnosar! Nu är jag hemma hos mig. Igårkväll sov jag & Julia hemma hos Nathalie, mysigtmysigt. Orkar inte berätta vad som hände på kvällen riktigt. Wellwell, idag så har jag varit med Nathalie & Vilja typ hela dagen. Vad har vi gjort egentligen? .. Hm, typ hängt lite vid söra med Marcus & Danne, sen skulle vi egentligen träffat Henke & Wille tror jag det var, men det blev inte av. Sen har jag & Vilja fettat på statoil också, haha. Men ja, sen mötte vi några stycken, men stannade inte med dom så länge utan gick hem till Natha och käkade nudlar. Gilla! Sen för någon timme sen kom pappa och hämtade mig, så jag har bara hunnit käka typ. Ska duscha alldeles snart, sen ska jag ringa älsklingen Linnea och se om hon vill ses. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0