my day!

Hallå bloggen! Nu är jag hemma igen efter en låååång dag, känns det som iallafall. Gick upp vid halv åtta, SKÖNT med sovmorgon! Sen så gick jag upp, fixade mig, allt gick väldigt segt eftersom jag inte har haft världens härligaste natt precis.. Vissa vet vad jag pratar om. Så ja, har inte fått mycket sömn och kunde knappt öppna ögonen när jag vaknade, dom var som så svullna. Fick skölja hela ansiktet med kallvatten ett tag för att det metsa skulle försvinna, men när jag kom till skolan så var det några som la märke till att jag inte mådde så bra.

Iallafall, det har varit en väldigt seg dag idag. Det har gått sjukt långsamt. Vi har mest pratat om betyg i skolan, och gjort lite uppgifter osv. Vid tre så slutade vi, då tog jag & Julia bussen hem till Marcus och ja, vad har vi gjort egentligen? Haha, längesen jag skrattade så mycket som jag gjort idag.. Ni är för sköna mina små gullungar. Och Marcus är väldigt random, kåt också för den delen. Mysigtmysigt, haha. Nej men vi har haft det mysigt. Sen runt åtta eller något sånt så tog jag bussen hem och käkade pannkakor (y) Riksnice! Haha, fast nu har jag ont i magen.. Inte så bra. Jaja, ska inte tråka ut er med mina meningslösa inlägg. Just nu iallafall! Puss ♥


Facelook innan jag gick till skolan.. Tja emoluggen liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0