♥ you are so beautiful !

maria, det finns så otroligt mycket jag vill säga dig, men det finns inte ord. du är något av de finaste som finns, och det menar jag verkligen. för att hitta någon som du, de är som att hitta en nål i en höstack. du är en på milljonen, den som är lite bättre och finare än alla andra. för någonting är verkligen speciellt med dig, du är inte som alla andra. du är den som förstår mig bäst, med dig kan jag prata om allt. för du är en som verkligen lyssnar. va det än är så finns du alltid där, ställer upp för mig och förstår. jag älskar dig för den du är, den du alltid har varit och den du alltid kommer vara, iallafall för mig. vad som än händer maria, så kommer jag alltid att finnas här ! för allt du gjort för mig betyder allt för mig. jag skulle kunna dö, bara för din skull. och att se dig ledsen gör så ont, för du är värd att vara lycklig, det är så de ska vara ! alla våra knasiga stunder då vi har skrattat tillsammans, dom glömmer jag aldrig ! kommer du ihåg när vi för fösta gången va med varann, innan nobellsaken i skolan. våran vackra video med dräckterna :') eller när vi drack äckelpäckel vatten på donken med salt och peppar xd taha, vi har gjort mycket saker som är ba, wtf ? :o men endå, jag älskar ALLA stunder som jag delat med dig ! du får mig alltid att må bra, jag förstår inte hur du gör men hur dåligt jag än mår så får du mig alltid att le tillslut. och de är någonting värdefullt, att du alltid sätter ett leende på mina läppar. jag skulle inte vilja leva utan dig, ingen kommer någonsin kunna ta din plats hos mig. den kommer alltid tillhöra dig, alltid vara bara din. du får göra vad du vill med den, fast jag vill såklart att du ska vara min vän för alltid, min bästavän. precis som du är idag. jag ääälskar dig ! du betyder så otroligt mycket för mig och de kommer du alltid göra. du är världens vackraste maria ♥ / din emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0