långt !

I'M BACK !
nu är jag hemma från båten, har faktiskt haft det mysigare än vad jag hade trott. fast ärligt talat så skulle jag hellre varit hemma och gått på NRJ med allihopa och så, menmen måste väl vara lite social mot familjen också :) blev tvingad till att följa med tillslut, det var nästan planerat att jag skulle sova hos julia hela helgen och gå på nrj med marcus danne & alla, men nejnej! så det blev en hel del tjaffs hemma, men som vanligt vinner mamma -.^ what to do liksom. yesman, just nu sitter jag och bläddrar i h&m katalogen och ser om det finns någnting jag vill beställa hem till hösten. och jag gar faktiskt hittat runt tio saker än så länge, och har inte ens kollat igenom divided delen än :) jag brukar aldrig hitta något annars så det är bra!

imorn så ska jag träffa julia, vet inte riktigt än vad vi ska hitta på, beroende på vädret, är det soligt så blir det nog hemma hos mig och sola och bada osv, jobba på bikinilinjen u know! eller om det är halvdåligt väder så kanske det blir täby eller stan eller bara hemma mys? ingen aning, vet bara att jag behöver köpa värme skydd och hårklämmor fast det vet inte julia än.. menmen! sen på kvällen blir det nog utgång, sen så sover vi hos mig. jaja, nu ska jag faktiskt fortsätta kolla i katalogen och sen kolla på film med min kära mamma! puss ♥


whie jag är snygg! fast ne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0